Wg. wikipedii:
“Ferrari F40 zadebiutował w 1987 roku, wówczas firma Ferrari obchodziła swoje 40-lecie (…) Silnik to zmodyfikowana jednostka pochodząca od poprzednika, modelu 288 GTO. Ulokowana pośrodku jednostka V8 była montowana ręcznie. Moc silnika zwiększały dwie turbosprężarki japońskiej firmy IHI. Napęd przekazywany był na oś tylną. W modelu F40 jedna z turbin pracowała w dolnym zakresie zaś druga załączała się na wyższych prędkościach obrotowych (od 5000 obr/min).”
Wg. wikipedii:
“Ferrari F40 zadebiutował w 1987 roku, wówczas firma Ferrari obchodziła swoje 40-lecie (…) Silnik to zmodyfikowana jednostka pochodząca od poprzednika, modelu 288 GTO. Ulokowana pośrodku jednostka V8 była montowana ręcznie. Moc silnika zwiększały dwie turbosprężarki japońskiej firmy IHI. Napęd przekazywany był na oś tylną. W modelu F40 jedna z turbin pracowała w dolnym zakresie zaś druga załączała się na wyższych prędkościach obrotowych (od 5000 obr/min).”